Discus-børn og dumme alger!

Postet under : Akvariesiden.dk - Alger
Visninger : 307

Postet fra Akvariesiden.dk Send besked Gå til forsiden Gå til toppen Gå til nyeste #1
Bruger Kagemanden - 25/04-2018 20:05 25/04-2018 20:05
Hej venner :)

Det går bare skide godt med alle mine fisk :) har endda 43 små nye discus i et mindre akvarie :)
Jeg har fået flyttet forældrene tilbage efter 3 uger og efter 3 dage lagde de æg igen inde i mit store akvarie.. alle æggene er selvfølgelig blevet spist :) De er godt nok glade for at lave børn :)

Nogen der ved hvor nemt det er at sælge discus unger ? Og hvad ville prisen være på nogen 6-7 cm discus måske 8cm ? Det er en blanding af rød tyrkis og kobalt blå Stendker :)

Og hvor lang tid burde det tage at vokse en discus unge op til 6-8 cm ?? Jeg synes ikke de vokser super meget.. men de får mad 3-4 gange om dagen og de spiser også Stendker beefheart!!

Ud over det.. så har jeg store problemer med grønne alger i mit store akvarie.. jeg skifter vand en gang om ugen.. og når jeg gør det, så suger jeg de værste alger op.. men der går 3 dage også ser der ud som det gjorde.. møg irriterende..

Skal jeg bruge algefjerner produkter eller gør jeg noget forkert ? Mistænker det er fordi jeg fodrer med Stendker beefheart?

Annoncører
Annoncører